۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۱۹

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی:

اجرای طرح‌های زیربنایی چهره روستاها را متحول کرده است

اجرای طرح‌های زیربنایی چهره روستاها را متحول کرده است

قزوین- نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای طرح‌های عمرانی و زیربنایی، چهره روستاها به طور کامل تغییر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله عباسپور روز سه شنبه در مراسم آغاز عملیات احداث اولین پردیس روستایی کشور در روستای شاهین تپه بخش دشتابی اظهار داشت: به برکت جمهوری اسلامی خدمات گسترده‌ای در تمام نقاط کشور به ویژه در روستاها صورت گرفته و امروز شرایط روستاها با پیش از انقلاب در هیچ بخشی قابل مقایسه نیست.

وی بیان کرد: با اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی چهره روستاها نسبت به گذشته تغییرات زیادی کرده است.

عباسپور با بیان اینکه مردم روستاها همواره در خط مقدم دفاع از نظام بوده اند تصریح کرد: بدون تردید شأن و شایستگی مردم روستاها بسیار بالاتر از خدمات انجام شده است اما باید توقع و انتظارات هم با توجه به شرایط و ظرفیت‌ها مدیریت شود.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توجه به روستاها از تأکیدات امام راحل و منویات مقام معظم رهبری است لذا همه باید تلاش کنیم تا شرایط زندگی بهتری را برای مردم روستاها فراهم کنیم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در روستاها زیرساخت‌ها فراهم شود و تولید در بخش‌های مختلف فعال باشد، مهاجرت مردم از روستا به شهرها متوقف شده و شاهد مهاجرت معکوس خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های بخش دشتابی در زمینه کشاورزی، باغداری و دامداری تصریح کرد: مردم بخش دشتابی در زمینه تأمین آب با مشکلات زیادی مواجهند که برای رفع این مشکل در دولت‌های گذشته مصوب شد که پساب واحدهای صنعتی لیا با احداث تصفیه خانه به این بخش منتقل شود که تاکنون این طرح عملیاتی نشده است.

عباسپور افزود: با توجه به محدودیت منابع مالی دولت اجرای طرح انتقال پساب شهرک صنعتی لیا می‌تواند با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا شود.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی دیگر از مشکلات روستاهای بخش دشتابی فرسوده بودن شبکه و مخازن آب شرب است که مردم را در تأمین بهداشتی با مشکل مواجه کرده که امیدواریم برای آن اقدام شود.

کد خبر 5008478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha